„Версуни България“ ЕООД съобщава за установено несъответствие с изискванията на Директива 2014/35/ЕС за предоставяне на пазара на електрически съоръжения при някои ютии с парогенератор марка Philips.
Дружеството е установило производствен проблем и по своя инициатива е предприело мерки за защита на потребителите – спряло е разпространението на тези продукти. Засегнати са само уреди със следните серийни номера: PSG8030; PSG8040; PSG8050; PSG8130; PSG8140; PSG8160; PSG9050; PSG9040; PSG9030; PSG9055; GC9630; GC9635; GC9642; GC9650; GC9660; GC9675; GC9682. Потребителите могат да проверят дали техния продукт е засегнат на следния линк: https://philips-psg.infotip-rts.com/index.php?Cid=BG&LgId=bg
Ако продуктът е засегнат, гражданите могат да се възползват от програмата на „Версуни България“ ЕООД за изтегляне на продукта от краен потребител на този интернет адрес: https://www.philips.bg/c-e/ho/recall-perfectcare-8000-9000-elite-series
Потребителите избират как да бъдат компенсирани – чрез безплатен за тях ремонт на ютията или възстановяване на платената сума след връщане на продукта.
„ВЕРСУНИ БЪЛГАРИЯ“ ЕООД спазва стриктно Директива 2014/35/ЕС и всички приложими регулации. Дружеството декларира, че няма други засегнати продукти с марка PHILIPS. За повече информация всеки работен ден на разположение на потребителите е телефон: +359 2 800 80 77.