Процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: “Организиране и провеждане на обучения за повишаване на административния капацитет, във връзка с изпълнение на нови изисквания и дейности по надзор на пазара и обмен на опит и добри практики по технически надзор на асансьори в две обособени позиции”
Документация за участие
- ОБРАЗЕЦ № 1 – Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата
- ОБРАЗЕЦ № 2 – Представяне на участника
- ОБРАЗЕЦ № 3 – Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП
- ОБРАЗЕЦ № 3а – Декларация по чл. 47, ал. 8 от ЗОП
- ОБРАЗЕЦ № 4 – Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 4, т. 4.3 от Договор за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG161PO003-4.3.02-0001-C0001
- ОБРАЗЕЦ № 5 – Декларация по чл. 55, ал. 7 от Закона за обществените поръчки за липса на свързаност с друг участник или кандидат, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал.8, т.2
- ОБРАЗЕЦ № 6 – Списък на услугите, еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, заедно с доказателства за извършените услуги – по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП
- ОБРАЗЕЦ № 7 – Декларация – списък на експертите, които участникът ще осигури за изпълнение предмета на възлаганата обществена поръчка
- ОБРАЗЕЦ № 8 – Декларация по чл. 55, ал. 5 от ЗОП за съгласие за участие като подизпълнител
- ОБРАЗЕЦ № 9 – Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от Закона за обществените поръчки за приемане на условията в проекта на договора
- ОБРАЗЕЦ № 10 – Техническо предложение за изпълнение на поръчката по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП, съдържащо и срок за изпълнение на поръчката, към което, ако е приложимо се прилага декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП
- ОБРАЗЕЦ № 11 – Ценово предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП
- ОБРАЗЕЦ № 12 – Проект на договор
Протокол №1 от работата на комисията
» [8.12.2014 г.] СЪОБЩЕНИЕ ЗА ОТВАРЯНЕ НА ЦЕНОВИ ОФЕРТИ
Държавна агенция за метрологичен и технически надзор на основание чл. 69а, ал. 3 от ЗОП обявява, че отварянето на ценовата оферта и оповестяването на предлаганата цена на допуснатия участник в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет „Организиране и провеждане на обучения за повишаване на административния капацитет, във връзка с изпълнение на нови изисквания и дейности по надзор на пазара и обмен на опит и добри практики по технически надзор на асансьори“ в две обособени позиции, открита с решение № А-771/17.10.2014 г. на председателя на Държавна агенция за метрологичен и технически надзор /ДАМТН/, ще се проведе на 10.12.2014 г. от 14.00 ч. в стая № 20, ет.2, ул. „Лъчезар Станчев“ № 13.
Избраният критерий за оценка е „Икономически най-изгодна оферта“.
Резултатите от оценяването на офертата по показателите за оценка, различни от предлаганата цена, са както следва:
Участник единствен: „Рувекс” АД.
По първа обособена позиция:
Показател Т1 – Цялостна програма за организиране и провеждане на три двудневни семинара на тема „Анализ и оценка на риска във връзка с необходимостта за обявяване на продуктите в системата RAPEX и нотификация по член 22 от Регламент № 765/2008” – 5 точки.
Показател Т2 – Програма за провеждане на един двудневен семинар на тема „Подготовка за прилагане на Регламент 305/2011 за определяне на хармонизираните условия за предлагането на пазара на строителни продукти“ – 5 точки.
Показател Т3 – Логистична програма за обезпечаване на провеждането на четирите семинара – 10 точки.
По втора обособена позиция:
Показател Т1 – Програма за организиране и провеждане на двудневна среща между европейски експерт и инспектори на ДАМТН за обмяна на опит относно прилагане на изискванията на БДС EN 81-80 „Правила за безопасност при конструиране и монтиране на асансьори – Съществуващи асансьори – Част 80: Правила за повишаване на безопасността на съществуващи пътнически и товаропътнически асансьори – 10 точки.
Показател Т2 – Програма за провеждане на тридневната среща за обмен на добри практики чрез съвместна инспекция на инспектори на ДАМТН и европейски експерт – в гр. Благоевград и гр. Сандански – 20 точки.
Показател Т3 – Логистична програма за обезпечаване на провеждането на четирите семинара – 5 точки.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участника в процедурата или негов упълномощен представител, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица
» [16.1.2015 г.]
Протокол 2 на комисията
Протокол 3 на комисията
Решение за класиране
» [20.2.2015 г.]
Информация за освобождаване на гаранциите за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Организиране и провеждане на обучения за повишаване на административния капацитет, във връзка с изпълнение на нови изисквания и дейности по надзор на пазара и обмен на опит и добри практики по технически надзор на асансьори в две обособени позиции“
Обособена позиция № 1:
№ Участник Сума Основание за възстановяване Дата на връщане
1. „Рувекс“ АД 618,00 лв. чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП 12.02.2015 г.
Обособена позиция № 2:
№ Участник Сума Основание за възстановяване Дата на връщане
1. „Рувекс“ АД 350,00 лв. чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП 12.02.2015 г.
» [9.3.2015 г.]
Договор и приложения към него (Дейност 1)
Договор и приложения към него (Дейност 2)
» [23.3.2015 г.]
Информация за извършени плащания по сключени договори по обществена поръчка по открита процедура с предмет „Организиране и провеждане на обучения за повишаване на административния капацитет, във връзка с изпълнение на нови изисквания и дейности по надзор на пазара и обмен на опит и добри практики по технически надзор на асансьори“
Номер на договор: № 11-00-18/10.02.2015 г.
Изпълнител: „Рувекс“ АД
Предмет на договора: Организиране и провеждане на обучения за повишаване на административния капацитет, във връзка с изпълнение на нови изисквания и дейности по надзор на пазара
№ | Дата на извършеното плащане | Основание на плащане | Размер на плащането | ||
Документ | № на документа | Дата на документа | |||
1 | 19.03.2015 г. | фактура | 0000089454 | 13.03.2015 г. | 21 850,20 лв. |
2 | 29.05.2015 г. | фактура | 0000090773 | 22.05.2015 г. | 50 983,80 лв. |
Обща стойност на плащането към 29.05.2015 г. | 72 834,00 лв. |
Договор № 11-00-18/10.02.2015 г., сключен между ДАМТН и „Рувекс“ АД се счита за изпълнен на 29.05.2015 г. на основание т. 13.1.1, вр. т. 2.1. от същия.
Номер на договор: № 11-00-19/10.02.2015 г.
Изпълнител: „Рувекс“ АД
Предмет на договора: Организиране и провеждане на обмяна на опит и добри практики при модернизация на асансьори, произведени преди 1990 г.
№ | Дата на извършеното плащане | Основание на плащане | Размер на плащането | ||
Документ | № на документа | Дата на документа | |||
1 | 19.03.2015 г. | фактура | 0000089455 | 13.03.2015 г. | 12 312,36 лв. |
» [2.7.2015 г.]
Информация за освободенa гаранция за изпълнение на договор № 11-00-18/10.02.2015 г., сключен в резултат на проведена открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет „Организиране и провеждане на обучения за повишаване на административния капацитет, във връзка с изпълнение на нови изисквания и дейности по надзор на пазара и обмен на опит и добри практики по технически надзор на асансьори в две обособени позиции”
|
» [23.7.2015 г.]
Информация за извършени плащания по сключени договори по обществена поръчка по открита процедура с предмет „Организиране и провеждане на обучения за повишаване на административния капацитет, във връзка с изпълнение на нови изисквания и дейности по надзор на пазара и обмен на опит и добри практики по технически надзор на асансьори“
Номер на договор: № 11-00-19/10.02.2015 г.
Изпълнител: „Рувекс“ АД
Предмет на договора: „Организиране и провеждане на обмяна на опит и добри практики при модернизация на асансьори, произведени преди 1990 г.“
№ | Дата на извършеното плащане | Основание на плащане | Размер на плащането | ||
Документ | № на документа | Дата на документа | |||
1 | 19.03.2015 г. | фактура | 0000089455 | 13.03.2015 г. | 12 312,36 лв. |
2 | 24.06.2015 г. | фактура | 0000091257 | 15.06.2015 г. | 28 728,84 лв. |
Обща стойност на плащането към 25.06.2015 г. | 41 041,20 лв. |
Договор № 11-00-19/10.02.2015 г., сключен между ДАМТН и „Рувекс“ АД се счита за изпълнен и приключил към 25.06.2015 г. на основание т. 13.1.1, вр. т. 2.1. от същия.
Информация за освободенa гаранция за изпълнение на договор № 11-00-19/10.02.2015 г., сключен в резултат на проведена открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет „Организиране и провеждане на обучения за повишаване на административния капацитет, във връзка с изпълнение на нови изисквания и дейности по надзор на пазара и обмен на опит и добри практики по технически надзор на асансьори в две обособени позиции”
|
Електронна преписка № 92-00-17/17.10.2014 г.